Методичне об’єднання вчителів історії та правознавства
Нещодавно на базі ЗОШ І-ІІІ ст. с. Василівка відбулося районне методичне об’єднання для вчителів історії та правознавства з проблеми: «Практичні заняття з історії, як засіб організації компетентнісного підходу при викладанні суспільних дисциплін». Розпочалося методичне об’єднання презентацією навчального закладу, яку провела директор школи Тамара Іванівна Нігалатій.
В ході методичного об’єднання учасниками було відвідане практичне заняття у 9 класі на тему: «Українські історичні пісні та думи, як чинник формування національної історичної пам’яті» - підготувала та провела вчитель історії ЗОШ І-ІІІ ст. с. Василівка, спеціаліст вищої категорії – Мельник Олена Дмитрівна. Мета уроку полягала у вдосконалені вміння аналізувати твори українського фольклору як усного історичного джерела; розвитку інформаційної, мовленнєвої, логічної, аксіологічної, соціологічної компетентності, вмінні вчитися; формуванні національної свідомості, історичної пам’яті, виховані патріотизму, національної гордості, відповідальності за долю Батьківщини.
Оленою Дмитрівною також був проведений майстер-клас на тему: «Форми та методи ефективної підготовки учнів до якісного проходження ЗНО», завданням якого було повторити та закріпити знання учнів з теми Київська держава (ІХ – ХІІІ ст.); вдосконалили загальноосвітні та предметні компетентності; розвивати вміння працювати з тестами різного рівня.
На завершення методичного об’єднання відбулося засідання круглого столу, на якому було обговорено відвідані демонстраційні заходи. Також було обговорено такі питання: «Аналіз результатів ЗНО-2018 р.»; «Аналіз участі учнів ЗЗСО у ІІ та ІІІ етапах олімпіад з історії та правознавства у 2017/2018 н.р.» та «Організаційні питання щодо проведення ІІ етапу олімпіад з історії та правознавства у 2018/2019 н.р.».
А після відвіданих заходів та круглого столу учасники методичного об’єднання здійснили екскурсію на два стратегічних об’єкти – Дністровську ГАЕС та Дністровську ГЕС-1.
Завершилося методичне об’єднання вчителів традиційним підведенням підсумків та прийняттям методичних рекомендацій.