A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Сокирянської міської ради Дністровського району Чернівецької області

Відбулася виїзна методична студія для заступників директорів з навчальної та навчально-виховної роботи Сокирянського району

Дата: 02.04.2018 12:45
Кількість переглядів: 28

                Фото без опису

       29 березня 2018 року на базі методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Сокирянської районної державної адміністрації методистом науково-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Інституту післядипломної педагогічної освіти Дячук Л.М. проведено планове засідання виїзної методичної студії для заступників директорів з навчальної та навчально-виховної роботи із теми «Підготовка педагогічних працівників до роботи в інноваційному середовищі».

     Введення у інноваційне педагогічне середовище супроводжувалося ознайомленням із науково-презентаційним матеріалом «Методологія інноваційного  розвитку національної  освіти» та «Інноваційні підходи щодо організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти». З метою упорядкування здійснення інноваційної освітньої діяльності у навчальних закладах, у процесі співпраці учасники студії ознайомилися із організаційним супроводом здійснення інноваційної діяльності у освітньому середовищі, зокрема: положеннями «Про здійснення інноваційної діяльності педагогів», «Про створення групи інноваційної діяльності», керуючись наказом МОНУ «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» та статті 9 Закону України «Про інноваційну діяльність».

    Ліля Миколаївна провела анкетування «Готовність вчителя до впровадження інноваційних технологій» при якому учасники студії мали можливість виявити особистісний рівень педагогічної готовності до впровадження інноваційних технологій у освітній процес.

   Практичним апробуванням стало вироблення «Технологічної картки» у вигляді орієнтовної структури комплексної програ­ми професійного розвитку педагогічних праців­ників» з поетапним планом дій комплексної програми за такими розділами: «Організація методичної роботи на діагностичній основі», «На­прями розвитку інноваційної компетентності пе­дагогічних працівників» (організаційно-діагностичний етап); «Інформаційно-методичний супровід розвитку іннова­ційної компетентності», «Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності» (формувальний етап);  «Моніторинг інноваційної діяльнос­ті», «Поширення кращих педагогічних практик» (узагальнюючий етап). До кожного із розділів сформована орієнтовна модель плану дій кожного етапу.

     Учасники студії отримали завдання напрацювати проекти положень «Про здійснення інноваційної діяльності педагогів» та «Про створення групи інноваційної діяльності» для закладу освіти, а також розробити план заходів щодо впровадження інновацій у освітній процес закладу загальної середньої освіти.

                  Фото без опису

                    Фото без опису

                         Фото без опису

                         Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень