Районне методичне об`єднання музичних керівників ДНЗ та НВК
29 листопада 2017 року на базі Романковецького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Чебурашка» відбулося районне методичне об`єднання музичних керівників ДНЗ та НВК з теми: «Використання музичних ігор і вправ дидактичного спрямування в процесі виховання дітей дошкільного віку».
Одним з важливих завдань всебічного розвитку сучасної дитини є виховання музичної культури. Сприйняття музики – складний процес, що вимагає від людини уваги, пам'яті, розвиненого мислення, різноманітних знань. Тому необхідно навчити дітей розумітися в особливостях музики як виду мистецтва, свідомо акцентувати їх увагу на засобах музичної виразності, розрізняти музичні твори по жанру, характеру. У педагогічній практиці ДНЗ з цією метою застосовують музично-дидактичні ігри, які, впливаючи на дитину комплексно, викликають у неї зорову, слухову і рухову активність, тим самим, розширюючи музичне сприйняття в цілому. Під час теоретичної частини методичного об`єднання музкерівник дошкільного навчального закладу «Чебурашка» Тарабузан Руслан Іванович розповів про використання музично-дидактичних ігор в процесі музичної діяльності.
Під час практичної частини присутні переглянули музичне заняття «До Ведмедика на День народження» в середній групі «Мальви» вихователь Бузурна Таїсія Василівна, інтегроване музичне заняття «Подорож в країну Музики» в старшій групі «Яблунька» вихователь Шамбра Ольга Петрівна, тематичну розвагу «Пісня завжди у серці звучить, рідна, мудра, неначе молитва» в старшій групі «Барвінок» вихователь Твердохліб Олена Іванівна з використанням музично-дидактичних, музично-ритмічних ігор та міні-концерт, які підготував музкерівник Тарабузан Р.І.
Практичний психолог Ткачук Людмила Миколаївна, провела тренінг для педагогів «Творчість і я», після чого відбулася виставка музично-дидактичних ігор.
Учасники семінару-практикуму переконалися, що основне завдання музично-дидактичних ігор – формувати у дітей музичні здібності в доступній ігровій формі, допомагати їм розібратись в співвідношенні звуків за висотою, розвивати в них чуття ритму, тембровий і динамічний слух, прагнення до самостійних дій із застосуванням знань, отриманих на музичних заняттях.